دختر تنها

دختری که به دنبال دوست می گردد

دختر تنها

دختری که به دنبال دوست می گردد

قانون عشق

در برگ ریز درد٬ لگد کوب می شوی 

سروی ٬ ولی تکیده تر از چوب می شوی 

با گیسوان سربی و آن چهره صبور  

داری شبیه حضرت ایوب می شوی 

قانون عشق ٬ سوختن است و بقدر درد  

محبوب آستانه محبوب می شوی 

مانند آفتاب ٬ دلم سخت روشن است  

من خواب دیده ام.......................... 

.......................به خدا خوب می شوی 

 

دلم گرفت..... 

دلم گرفت ای هم نفس.. 

پرم شکست تو این قفس ... 

تو این غبار ....تو این سکوت... 

چه بی صدا ...نفس نفس... 

از این نا مهربونی ها دارم از غصه می میرم... 

رفیق روز تنهایی یه روز دستاتو می گیرم... 

دو همنفس 

دوهمصدا 

دو همزبون 

تو ای پایان تنهایی...پناه آخر من باش... 

تو این شب مرگی پاییز ... بهار باور من باش... 

تو این شب مرگی پاییز............بهار باور من باش...

نظرات 3 + ارسال نظر
رسول چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://icyangel.blogsky.com

سلام . خوبی این قالب جدیدو از کجا میاری ؟ برات پیام زدم جواب ندادی

فرهاد چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.dayblack.blogsky.com

سلام نازنین جان خسته نباشی همه نوشته های قشنگتو خوندم از صفحه وبتون هم خوشم آمد از اینکه با من همراه شدی وبهم سر زدی متشکرم امیدوارم دوستیمان تداوم قشنگی داشته باشه ..متشکرم وبا رویا های عاشقانه ات قشنگ زندگی کن ..شاد وتندرست باشی

رسول چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://icyangel.blogsky.com

میتونم از مطالبت استفاده کنم؟ اخه قشنگند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد